Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~UnaLailah | użytkownik

imię i nazwiskoNatalia Łukasik adresZielona Góra zarejestrowany13.04.2008 @10:48:36 ostatnio na stronie12.08.2016 @00:15:33

Zapraszam również na picasaweb.google.com/natalia.llukasik

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5077488
digarty43 komentarze667 posty na forum0

komputer / sprzęt
Sony DSC - H50, Photoshop CS3 oraz Corel 9

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~GothicBird    11.08.2008 @18:16:11
Hej Słonko! masakra ani jednej pracy na wystawę jeszcze nie zrobiłam zdjęć pełno, a pomysłów brak. A jak u Ciebie?
_______
Zaklęta w marmur...
~ratty    07.08.2008 @10:57:36
Hey. Coś tu ostatnio cicho i spokojnie
Kiedy wstawisz coś nowego? Masz sporo fajnych prac.
Pozdrawiam.

PS. co do "komputer / sprzęt" polecam zakup choćby najtańszego statywu
Ja np korzystam z aparatu S630 Samsunga i też typowej stabilizacji nie posiadam
~czornyy    26.07.2008 @16:43:44
Dziękuję
~beatka1311    23.07.2008 @22:28:44
dzięki piękne
~AKSOGE    23.07.2008 @15:29:15
dzięki, dzięki, podobają mi się niektóre zdjęcia w Twojej galerii i fotomontarze, oby tak dalej:, pozdro
~CruxInterpretum    23.07.2008 @15:10:34
_______
"Życie kopiuje sztuke w znacznie większym stopniu ,niż nam sie wydaje"
W.Łysiak
~jlnt85    23.07.2008 @15:07:10
dziękuję ... to miejsce tak mnie poruszyło, wahałam się nim wstawiłam to zdjęcie, ale o tym nie wolno milczeć i nie wolno zapominać

pozdrawiam
_______
Pamiętaj, że od Twojego wyboru zależy, co widzisz, co myślisz i co słyszysz...

~Sunny91    23.07.2008 @14:58:20
hehe staram się jak mogę :D
_______
Nie wylewaj, waćpan, wina!
~Sunny91    23.07.2008 @14:54:36
a dziękuje bardzo ładna galeria :D
_______
Nie wylewaj, waćpan, wina!
~koffee    23.07.2008 @14:53:03
ślicznie dziękuję za odwiedziny
~Zahira    22.07.2008 @21:01:01
dzięki
~saphiraa    22.07.2008 @00:20:12
pani od plastyki tez mi to mowila...musze sie odzwyczaicxD
~Mirella1    21.07.2008 @21:37:19
dziekuje za tak wiele obiektywnych komentarzy.Pozdrawiam.
~Duma    21.07.2008 @13:50:43
I ja również dziękuję:P
_______
'(...) bo wciąż wyrywam życiu najpiękniejsze chwile, by nie dać się zwariować (...)' - KAjOPunk
_______

A mścij się
~Duma    21.07.2008 @13:48:43
Nie ma za co
Pozdrawiam
_______
'(...) bo wciąż wyrywam życiu najpiękniejsze chwile, by nie dać się zwariować (...)' - KAjOPunk
_______

A mścij się
~DeeDeeArt    17.07.2008 @17:40:43
Dzięki... Kolczyki staram się robić codziennie, nie wszystkie daję na digarta... przy tych miedzianych najpierw sobie zwijam na dwie pary, młotkuję, a potem siedzę i owijam
_______
http://DeeDeeArt.pl - Kolczyki, bransoletki, wisiorki, broszki...
~urb    16.07.2008 @16:04:51
dzieki
~betsaida    16.07.2008 @14:47:56
Na zdjęciach się nie znam, dlatego gdy oceniam fotkę, to pisze wyłącznie, że jest piękna (jeśli nie jest - nie oceniam). Ołówkiem się wiele lat "bawiłam", wiem ile się trzeba namachać, żeby coś narysować tak, co by trzymało proporcje, cienie itp. Dlatego pozwoliłam sobie na jakieś szczegółową opinię. Ekspert ze mnie żaden... Pozdro!
~Segrida    16.07.2008 @14:28:36
dziekuje
_______
~spiderp25    16.07.2008 @14:26:00
Jeszcze raz dzieki
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~spiderp25    16.07.2008 @14:22:41
To teraz ja dziekuje
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~spiderp25    16.07.2008 @14:22:00
Nie ma za co.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
^Vithren    16.07.2008 @12:01:10
Pozdrawiam, taaak.

& dziękuję.
~czornyy    15.07.2008 @23:45:01
Dzięki piękne za wizytę. Pozdrawiam i zapraszam częściej
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt